Adrian Olsson Nilsen
Business DesignerAllerede i ung alder har Adrian opparbeidet seg bred erfaring fra strategi- og innovasjonsprosjekter fundert på designmetodikk, i inn- og utland. Han har bemerket seg som en stødig strateg, med evne til å forstå både folk og forretning gjennom bruk av etablert metodikk, prosess og rammeverk.
Som business designer går Adrian forbi tradisjonell strategi- og ledelsespraksis. Hans helhetlige forretningsforståelse, kombinert med et designtenkesett, gjør ham til en kreativ forretningsutvikler og en solid strateg. Han er selvsikker innenfor både business- og tjenestedesign, med kjernekompetanse innenfor bruker- og markedsinnsikt, strategiutvikling og forretningsmodellering. Adrian har blant annet erfaring fra sektorer som energi, bank og finans og luftfart, hvor gjennomgående temaer har vært digitalisering og bærekraft.
Han har en BA i innovasjon og forretningsutvikling, med en fordypning i digital markedsføring og enkeltemner innen investering og finansiering. Fritiden nyter Adrian gjerne ute i skog og mark, i sofakroken med en spenstig dokumentar eller med god mat og drikke i godt selskap.