Adrian Olsson Nilsen
Business Designer đAllerede i ung alder har Adrian opparbeidet seg bred erfaring fra strategi- og innovasjonsprosjekter fundert pĂ„ designmetodikk, i inn- og utland. Han har bemerket seg som en stĂždig strateg, med evne til Ă„ forstĂ„ bĂ„de folk og forretning gjennom bruk av etablert metodikk, prosess og rammeverk.
Som business designer gÄr Adrian forbi tradisjonell strategi- og ledelsespraksis. Hans helhetlige forretningsforstÄelse, kombinert med et designtenkesett, gjÞr ham til en kreativ forretningsutvikler og en solid strateg. Han er selvsikker innenfor bÄde business- og tjenestedesign, med kjernekompetanse innenfor bruker- og markedsinnsikt, strategiutvikling og forretningsmodellering. Adrian har blant annet erfaring fra sektorer som energi, bank og finans og luftfart, hvor gjennomgÄende temaer har vÊrt digitalisering og bÊrekraft.
Han har en BA i innovasjon og forretningsutvikling, med en fordypning i digital markedsfĂžring og enkeltemner innen investering og finansiering. Fritiden nyter Adrian gjerne ute i skog og mark, i sofakroken med en spenstig dokumentar eller med god mat og drikke i godt selskap.